Sveika nugara

  • Treniruotės trukmė – 45 min.
  • Intensyvumas – Žemas
  • Sudeginamos kalorijos – 200kcal
  • Dirbančios raumenų grupės – Visos
  • Treniruotėje Jums prireiks – Patogios sportinės aprangos, mankštoms skirtų kojinių, buteliuko vandens bei nedidelio rankšluostėlio.

SVEIKA NUGARA – lėta, rami treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas nugaros ir pilvo raumenims stiprinti. Pratimų metu akcentuojami ne tik paviršiniai, bet ir gilieji raumenys, atsakingi už stuburo stabilumą. Tačiau treniruotėje nepamirštami kojų, sėdmenų bei rankų raumenys.

Mankštos tikslas yra:

  • mažinti nugaros skausmą;
  • gerinti liemens ir dubens stabilumą;
  • lavinti taisyklingą laikyseną;
  • stiprinti pusiausvyrą bei koordinaciją.

Ši treniruotė taip pat puikiai tiks po ilgos darbo dienos norint atsipalaiduoti ir pasikrauti energijos.

Dėl individualių Sveikos nugaros mankštų su kineziterapeaute kviečiame kreiptis elektroniniu paštu [email protected]