Pilates

  • Treniruotės trukmė 45 min.
  • Intensyvumas Žemas
  • Sudeginamos kalorijos 200-300 kcal
  • Dirbančios raumenų grupės Visos raumenų grupės, ypač nugaros, pilvo preso ir gilieji raumenys
  • Treniruotėje Jums prireiks Patogios sportinės aprangos, mankštoms skirtų kojinių, buteliuko vandens bei nedidelio rankšluostėlio.

Pilates – tai maksimaliai taisyklingų pratimų kompleksas derinamas su kvėpavimu, koncentracija ir savikontrole. Pilateso pratimų metu daug dėmėsio skiriama kvėpavimui, tikslumui, kūno centro stiprinimui, gebėjimui sujungti kūną, protą ir sielą.  Didžioji dalis pratimų atliekama ant kilimėlių, su mažais, minkštais kamuoliukais, svoriniais kamuoliukais, ritiniais, žiedais, įvairiomis elastinėmis gumomis.

PILATES mankštos nauda:

  • Stiprinsite visą kūną;
  • Stiprinsite giluminius ir paviršinius kūno raumenis;
  • Dailinsite kūno linijas;
  • Tobulinsite kūno judesius, koordinaciją;
  • Gerinsite kūno lankstumą;
  • Atliksite tempimo ir atsipalaidavimo pratimus;
  • Pasikrausite teigiamos energijos!

Pilates mankšta vyksta:

Antradieniais ir ketvirtadieniais 19:00 – 19:45 val. Gabijos g. 38

Mūsų komanda

VAIDA VAIČIULYTĖ
VAIDA VAIČIULYTĖ
Grupinių užsiėmimų trenerė
Style switcher RESET
Color scheme