Gera atsipalaiduoti ir taisyklingai kvėpuoti

Atsipalaidavimas

Kūno atpalaidavimas, minčių lengvumas ir ramus natūralus kvėpavimas užsiėmimų metu akivaizdžiai pagerina mankštos kokybę ir teikia neįkainojamą naudą žmogaus sveikatai. Dažnai atsitinka, kad atliekant veiksmus, reikalaujančius jėgos arba didesnio susikaupimo, mūsų kūnas įsitempia ir pradedame panikuoti. O atpalaidavę veidą ir žandikaulį, net ir sudėtingesnį pratimą atliekame sugaišdami mažiau jėgų, ne taip pavargstame ir patiriame mažiau streso.

Kai tik pajaučiate, kad pratimas darosi nemalonus, pradedate pykti ant savęs ir ant viso pasaulio, sustokite, grįžkite į pradinę padėtį, nurimkite ir pabandykite pakartoti pratimą iš naujo. Reikia nepamiršti šios nuostatos, nuolat stengtis atsipalaiduoti ir būti ramiems nuo pradžios iki galo. Tik visiškai išmokę atsipalaiduoti, kontroliuoti savo kūną, sąmoningai kvėpuoti, pajusite ir malonumą bet kurio užsiėmimo.

Taigi, nuolat sau kartojame, kad reikia šypsotis. Kai išmoksti šį metodą taikyti ekstremaliose neįprastose situacijose, natūraliai pradedi šypsotis ir kai būni ramus. Rekomenduojame šią koncepciją taikyti ne tik treniruotėse, bet ir kasdieniame gyvenime. Greitai pastebėsite, kad tai veikia.

Kvėpavimas

Kalanetikos mankštoje kvėpavimas yra laisvas. Prieš pradėdami treniruotę, keletą kartu giliai įkvepiame, kol atsipalaiduojame, randame ryšį su savimi, pasiruošiame atlikinėti pratimus. Pratimų metu visas dėmesys sąmoningai sutelkiamas į pagrindinę kūno ir proto būseną – atsipalaidavimą. Tai tampa raktu į gilų ir sveiką diafragminį kvėpavimą. Kvėpuojam natūraliai, kvėpavimo neužlaikom. Pilvo masažas, stiprinantis diafragmą, padeda kiekvienam organui geriau funkcionuoti. Išnaudokime kiekvieną iškvėpimą, kad atsikratytume nereikalingų minčių, o įkvėpdami pasisemkime malonių pojūčių. Atlikdami pratimus, ypač tuos, kurie reikalauja didesnių fizinių jėgų, įkvepiame per nosį, o iškvepiame per burną, stengdamiesi išlaikyti žandikaulį ir lūpas atpalaiduotus.

Mankštą pabaikite pasitelkę taisyklingo ir gilaus kvėpavimo techniką. Tada nebesijausite nuvargę, pašalinsite susikaupusius toksinus, išvalysite plaučius, atpalaiduosite raumenis ir leisite protui atsikratyti visų minčių, problemų, streso. Jausitės tušti ir ramūs, tuo pačiu metu energingi ir stiprūs.

  • atrandame artimą ryšį su pačia savimi;
  • ramiai ir objektyviai pažvelgiame į savo gyvenimo įpročius ir elgesį;
  • lengviau keičiame požiūrį, randame naujų išeičių ir sprendimų.

Tokia mankšta, kurioje mūsų kūnas geba atsipalaiduoti, labai pagerina mūsų fizinę ir emocinę būklę. Tai viena iš laimingo gyvenimo sudedamųjų dalių.

Komentuoti

Privalomi laukeliai pažymėti *, El-paštas nebus rodomas

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Style switcher RESET
Color scheme